Evine gittim karşı çıkar sandım soktukca boşaldı

Ben Esra telefonda seni bosaltmami ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Ben koray genç yaşta bekar azgın koray yolds.
com sizlere bir sırrımı paylaşaçağım hocam çok seksi ve benim çektiğim 31 lerimde sikerken hayal ettiğim seks arkadaşımdı bir gün evine kadar takip ettim peşine kapıyı çaldım açtı eve girdim ne işin var felan diyene kadar evde kimse olmadığını anlayınca cullandım üstüne ellerini felan bağladıktan sonra güzelce yalayıp sikmeye başladım ben soktukca oda istiyordu yarağımı ağzına verdim baktım istekli yalıyor sonra cözdüm sikiştik

hafıf kızdı ama yumusak bır tebessum attı.
ben yıne sık sık bahis firmaları yakınlasmalara devam edıyordum.
derken bir gun okul cıkısı evıne kadar takıp ettım ve gozlemeye basladım evi 14 yaslarında bi oglu wede 6 yaslarında bi kızı wardı.
kocasıda gecelerı gec gelıyormus 11 gıbı.
oglu we kızı akrabalarında kalacaklarmıs ertesı aksam dınledım ve kocası 11 gıbı gelıcekmıs.
Ertesı gunu Okul cıkısı takıp ede ede gıttım yıne evlerıne içerı gırdı ve 20 dakka sonra kapıyı caldım actı aman tanrım one dedım.
üstunde dar bi t-shirt aldında bi güvenilir bahis kısa bol bı etek we makyajlar ojeler ayaklar falan erıdım kısacası.
her zaman boledır ama o gun o sanıye bı farklı geldı nedense.
Bı anda kendımı topladım ve ıcerı gırdım ne oluyo koray napıosn dıyemeden odaları gezdım kımseler yoktu we kapıyı kapatıp kıtledım.

Tuttugum gıbı bunların yatak odasına goturdum bir iki tokat atmaya calıstı ama nafıle.
sırt ustu yatırıp ellerını ayalarını bagladım yataga we fantezıme basladım.
once o mıs dudaklarını yalıyarak güvenilir bahis siteleri emdım dudagımı ısırdı ve kanattı ama olsun dahada hosuma gıtmıstı ardından soydum bi kılotu kaldı o mıs gıbı dolgun memelerını emmeye basladım 5-6 dakka emdım artık kızgın degıl yawas yawas yumusamıstı ve gobek delıgıne yalaya yalaya geldım o puruzsuz kıllı amını sona sakladım we yanından asagı dogru bacalarınnı baldırlarını emdım we dızlerıne sonra ayaklarına ayak fetısını severım guzel ayagı warsa temız ojelı bakımlı dayanamam ve aynı tertemız mıs kokulu bakımlı ayakları emmeye yalamaya basladım kudurdu hocam anlatılmazz.
sonra tekrar yukarı cıktım kulotunu cıkarıp o puruzsuz mıs kokulu amının yanlarnı yaladım emdım bacaklarını sıkıstırdıkca emıp yalıyordum ben ve hocam ınanılmaz zevk akıyordu.

Ben Esra telefonda seni bosaltmami ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

ADD YOUR COMMENT

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

izmir escort bahis siteleri bahis siteleri bahis siteleri bahis siteleri bahis siteleri canlı bahis sakarya escort sakarya escort adana escort balıkesir escort bartın escort batman escort bayraklı escort bilecik escort bodrum escort bolu escort bornova escort buca escort burdur escort