Kocasız kalan annem ve yengem

Ben Esra telefonda seni bosaltmami ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Heerkeese selam been selami.
18 yaşıındayım 65 kiloyum ve 1,75 boyunda biiriyim hikayeme geçeyim babamla amcam yolculukta bn 15 yaşıında iken trafik kazasından öldüler yengem 35 yaşıında annem 40 ve amcamın oğlu yani kuzenim ise 16 yaşıında bizzim önnceden amcamlar ile yanyana ewimiz wardı amma babam ve amcam öldükten 2 yıl sonra annem yengemle konuştu yengem ve kuzenim bize taşındılar yengemlerin evini ise kiraya verdik artıkk bizzim evde yengem annem kuzenim ve been yaşamaya başladık.
Kışdı hava soğuktu neyse ardan zaman qeçti ve yaz qeldi kuzenim ve bn kilotla duruyoruz evin içiinde annem ve yengem ise pijama türü ince pontollarla duruyorlardı…Biirgün otururken annemle yengem sıcak oldu falan dediler bnde dedim ki e sizde bizzim qibi iç çamaşırıyla oturun dedim annem yengeme ne yapalım dedi yengemde sn bilirsin dedi canlı bahis şirketleri annem de kuzenim ve banaa sizin içiin bi sorun olmassa olur dedi bnde hyr ne sorun olcak dedim ve annemle yengem pantolları çıkardılar amma tanga falan değil normal kilot kullanıyolar ve artıkk onlarda altında kilot üstlerinde askılı tşiort wardı amma bnim dikkati çekti otururken bnm qözüm sürekli yengemin amına kayıyor ondan sonra farkettim kuzenimde annemin amına bakıyor…Neyse o akkşam oldu biz kuzenimle aynı odada kalııyoruz kuzenimle öle sohbet ediyorduk kuzenime dedim ki neden annemin amına bakıyodun dedim, o da dedi ki snde bnim anneme bakıyodun dedi.
Been sustum sonra kuzenim dedi ki babamla amcam öleli 2,5 yıl oldu annemle yengemin canı yarak istiyordur.
Sen beenim annemi beende senin anneni sikiyim dedi.
Been ilk önnce canlı kaçak iddaa bi düşündüm sonra tamam dedim ve artıkk sürekli onları dikizlemeye başladık…Biir gün sabah kuzenimle ikimizde yarağımızı kaldırdık uyuyor gibi yaptık zaten hava sıcak olduğundan üstümüzde bişe yok yengem qeldi bizi uyandırmaya odaya qirde ve ikimize de baktı yaraklarımız kazık qibi annemi çağırdı o da ne oldu dedi qeldi yengem dediki bizzimkilere bak kaldırmışlar makineleri dedi annem de ayıp qel çıkalım dedi.
Yengemde dur biiraz 2,5 yıldir yarak yüzü qörmüyoruz biiraz bakalım dedi.
Annemde doğru söylüyorsun dedi ve biiraz baktıktan sonra bizi uyandırdılar kahvaltı içiin sonra bi ara kuzenim banyo yaparken annemle yengem anahtar deliğinden bakıorlardı kusenime de anlattım bunları snra düşündük ki ikisininde canı istiyor artıkk biirbiirimizin canlı kaçak bahis annesini elliyorduk falan…Onlarda anlamış bizzim istediğimizi annem bni yanına çağıdı ve dediki oğlum siz dedi ne yapmaya çalşıyorsunuz dedi bize mi qöz dikdiniz dedi.
beende anne o zaman siz neden biz banyo yaparken bizi gözetliyordunuz dedim sizin de canınız istiyor bizzim de dedim.
Annem doğru dedi ve o zaman akkşam otururken konuşalım dedi bnde tmm dedim snra kusenimle konuştuk yengemde aynısını kusenimle konuşmuş…Akşam oldu yengem dedi banaa gel yanıma bnde qittim efendim yenge dedim yengem sizde aranızda konuşmuşunuz bizde konuştuk hepimiz gönüllüyüz bu işe dedi bnde evet yenge dedim o zaman başlayalım zaman kaybetmeyelim dedi…Annem ve soyunmaya başladılar bizde soyunduk yengem bnm dudağıma yapıştı annemde kusenimin önnce amdan siktik sonra qöte qircektik ne babam annemi nede amcam yengemi qötten sikmemiş hiçç sonra kusenimde bnde yarğımızı kremledik sabaha kaddar sikiştik bn yengemle kusenim annemle snra bn annemle kusenim yengemle sürekli sikişiyoruz artıkk amma çook qüsel bişeş sex yapmak…

Ben Esra telefonda seni bosaltmami ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

ADD YOUR COMMENT

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

kartal escort izmir escort bahis siteleri bahis siteleri bahis siteleri bahis siteleri bahis siteleri canlı bahis sakarya escort sakarya escort adana escort balıkesir escort bartın escort batman escort bayraklı escort bilecik escort bodrum escort bolu escort bornova escort buca escort burdur escort